2010-04-21

Rättelse om moskébesök



Till "Muslimska friskolan"-bloggen...

2010-04-20 / 21:20:52

Assalamo alaykom wa Rahmatollahi wa Barakatoh

Allahs frid, nåd och välsignelser vare med dig

Eftersom jag inte kan kommentera ett inlägg i er blogg på grund av säkerhetsspärrar, men jag har sett att ni har länkat till mig (må Allah swt belöna er), tänkte jag att kanske ser ni detta inlägg med.

Här i "Konvertit besöker Islamic Center" citerar ni ett äldre av mina inlägg och berättar om hur jag besökte moskén i Malmö under fredagsbönen.

Till hälften är det rätt. Jag besökte en moské under fredagsbönen, men det var inte i Malmö. I inlägget berättar jag att jag har varit i moskén i Malmö ett par gånger under år 2009. Dock var besöket under fredagen i april i år första gången jag var i moskén där jag bor, vilket inte är Malmö. Jag skriver inte ut vilken stad jag bor i för anonymitetens skull endast.

Ville bara klargöra detta, även om det rör sig om en detalj. Men rätt ska vara rätt :)


Hämtat från bloggen Somaiyahs liv tisdag 20 april 2010:


Bloggen Muslimska Friskolan kommenterar:

Tack för ditt förtydligande. Det var faktiskt svårt att få ihop vilken moské du skrev om och vilken du hade besökt. Funderade ju över att det inte finns någon moské i stan (city) i Malmö. Publicerar därför ovanstående rättelse som handlar om denna din tidigare bloggpost:



Allah är med dig Somaiyah, eftersom han gett dig så vackra ögon!

Inga kommentarer: