2013-05-28

Dan Park i polisförhör om hakkors för djurrätt

"2013-03-31




Kom fram en upprörd blåögd man efter min modifiering av ägget och frågade varför så jag fick förklara att det var en protest mot djurindustrin och att ägg kommer från djur. För som juden Isaac Bashevis Singer sa ”Från djurens synvinkel är alla människor nazister; för djuren är det en evig Treblinka.”

Men den upprörde blev inte lugnare för det, typisk hakkorsfobi."
 
 
Källa, Dan Parks blogg Lidlday 31 mars 2013:
http://lidlday.blogspot.se/2013/03/kom-fram-en-upprord-blaogd-man-efter.html
 
 
"2013-05-22
 
Ja det gällde inte mitt Lidlbesök men det kanske kommer, 88kr är inte att leka med. Det gällde min äggande protest mot djurfabriker som någon oförstående individ anmält.
 
Och den här bilden från min blogg som polisen tydligen själv har anmält, har de inget grövre att ta hand om i Malmö kan man undra."
 
Källa, Dan Parks blogg Lidlday onsdag 22 maj 2013:
http://lidlday.blogspot.se/2013/05/blog-post_22.html
 
 

Inga kommentarer: