2010-11-28

Trakasserades av Ögårdsskolans elever


lördagen den 27:e november 2010

Gammalt mail


Hitta ett gammalt mail som jag skrev till moskéskolan i somras..
Here it goes:


Idag kl 9:45 när jag, min mor och min mormor var ute och promenerade med hunden i parken nära moskén, blev vi trakasserade av några av era elever (bara pojkar) i ca 8-12 års åldern.

De var väldigt hotfulla ock kallade oss både det ena och det andra.

Pojkarna var även beväpnade med pinnar och svor åt min hund på både arabiska och svenska.

Vi blev genast rädda och jag tänkte framförallt på min hunds säkerhet så vi begav oss från platsen direkt.

Ni kanske skulle kunna ta upp det och ha ett snack med era elever, om det händer igen så tänker jag anmäla detta.

Mvh
Yasmin Ajmal


Fick faktiskt ett svar.

Hej Yasmin,
Tack för att du berättade om denna händelse.

Våra elever har rast vid den tiden och vi ska vara observanta så att det inte händer igen.

Vänliga hälsningar
Ann-Louise Wallner
Ögårdsskolan


Jag antar att de bryr.. vet faktiskt inte om det har bättre eftersom att vi väljer faktiskt inte ta den vägen längre under moskéskolans skoltid.

Så jag har faktiskt ingen aning om det har blivit någon förbättring. Har faktiskt ingen lust att ta reda på det heller. Man blir ju bara så trött på det. Men som sagt en gång till då blir det fan en jävla fet anmälan!


Hämtat från bloggen NinjaYazz lördag 27 november 2010:


Inga kommentarer: