2010-02-09

Batikhäxa beskriver arabisk demonstration



Trots ständigt ökad kriminalitet, terrorism och fler hedersmord i islams namn, räddas massinvandringen av batikhäxor som vill ha mer och mer av varan:



"Såg plötsligt ett formerat demonstrationståg med utgång från Stortorget ...
- ett imponerande demonstrationståg
-faktiskt
- organiserat av , ja inte vet jag-..
men enbart av "typ" muslimer
som hyllade profeten Imam Husseim - shia muslimer..
Vem är/var det - tänkte jag...
Slagorden profilerade
- "Sanningens martyr"
- motståndare till all sorts martyr
- befria mänskligheten från underkastelse
- mot förtryckk tyrrani, frihet o rättvisa etc etc....
Jag blev konfunderad...
Såg alla dessa samlade människor...
- alla kvinnor med schalar , barn, barnvagnar, ungdomar, män....
Flaggor med text på arabiska som sveptes runt, svenska flaggan...
Slagorden slog mellan husen - likt böner
- då männen tittade upp mot skyn och sträckte sina händer....
Jag blev stående - fascinerad...
Vilken gemenskap!
Alla -oberoende kön, ålder talade mot förtryck etc...
Frihet skanderades.


Av människor som gick förbi mig hörde jaguttryck som "vad fan - vilket jävla land lever vi i...är detta Sverige"
"jävla terrorister"
" säkert israelier"
"ring snuten för fan..."
"undrar om det är självmordsbombare" etc etc


Av dessa tillmälen kände jag mig Illa berörd
- mkt illa berörd -
tittade jag på människorna i tåget...
Tänkte - varför är de här - vad har de upplevt
- vad har dessa äldre män med turbaner gått igenom -"


Kvinnan som diktade vackert om trafikkaoset:

Bild:

Källa:


Så här vackert var det arabiska busskaoset för alla Malmös trafikanter som försenades:


Detta är en batikhäxa:


Batikhäxor drömmer om den arabiska mystiken i Tusen och en natt. Ända tills de blir en av alla svenska kvinnor som kommer in på polisstationen och gör en anmälan om Tusen och en våldtältsnätter som svenska storstäder numera omvandlats till.


Inga kommentarer: