2011-11-21

Iransk regimanhängare hotar iransk regimkritiker i eget närradioprogram





av Ardavan Khoshnood, 2011-11-21

En anhängare till Irans brutala islamiska republik i Malmö, Vahid Haghighi, som har en närradio i Malmö där han sprider den islamiska republiken av Irans budskap, sharias budskap och fanatismens budskap, har idag i sin närradio gått till hårt angrepp på mig för mitt engagemang mot den islamiska republiken i Iran. Bland annat har han svurit och även haft undertoner av hot.

Detta välkomnar jag. Jag anser det vara en glädje och en ära att attackeras av en som stödjer Irans brutala diktatur.

Trots att det är obehagligt att en anhängare till terror och tortyr får utnyttja vårt demokratiska system för att sprida sitt hat, är det glädjande att se och höra hans hat mot mig. Det betyder att den islamiska republiken i Iran mår dåligt av det jag gör mot dem. För mig är det en glädje.

Läs gärna mer om Vahid Haghighi och hur han öppet stödjer Irans brutala regim: http://www.sydsvenskan.se/malmo/article448847/Regimanhangare-startar-narradioprogram.html"

Inlägget är hämtat från kristdemokraten Ardavan Khoshnoods blogg måndag 21 november 2011:




Inga kommentarer: