2009-06-30

Moskévd:ns exsvärson om barnvaccination



Stefan Whilde var tidigare gift med Bejzat Becirovs dotter. Nu är de skilda. Moskéns VD Becirov ingick en uppgörelse för att hjälpa sin låginkomsttagare till svärson. Islamic Center fick en del av kakan och Stefan Whilde fick försörjning under projekttiden. Whilde skulle skriva en bok om August Strindberg som skulle användas på den muslimska friskolan Ögårdsskolan. Den recenserades, men ingen använder boken som bara var ett svepskäl att sno skattepengar i den karusell av pengar som omger Islamic Centers mångfaldsindustri, på pappret kallad blågul islam.



Nu talar Stefan Whilde ut om sin låga inkomst, skilsmässan och barnvaccination:


"Stefan Whilde: Föräldrar – avvakta så länge ni kan

Jag är en vanlig människa som bor och arbetar i Sverige. Jag är 42 år, född i Malmö, pappa till en fyraårig pojke, skild och omgift. Min taxerade förvärvsinkomst är något lägre än genomsnittet, men på det stora hela normal. Jag har ingen akademisk utbildning, men en gymnasieutbildning med ganska höga betyg.


Det som skiljer mig från flertalet svenskar i dag är att jag säger NEJ till vaccinationer. Min kritiska hållning till det som många ger sig in i av bara farten beror inte på att jag är medlem i någon sekt eller att jag vill vara obekväm i största allmänhet. Men jag har vänner och bekanta vars barn drabbats av vaccinationsskador och jag har, genom egen erfarenhet, lärt mig att lyssna på människor som aldrig eller väldigt sällan släpps fram i media."


Källa, Aftonbladet lördag 27 juni 2009:


Inga kommentarer: