2010-08-09

50 % av poliserna ska rösta på SD


"Jag arbetar sedan ett par år tillbaka som ordningspolis i en av storstadsregionerna. Under mina relativt få år som polis har min syn på svensk invandringspolitk förändrats."
I
"Varje gång beskrivs gärningsmannen som invandrare från en speciell folkgrupp. Inte en enda gång under hela min poliskarriär har jag fått gärningsmännen beskriven som Svensk.

Detsamma gäller de tusentals personrånen där vår barn och svaga blir hotade och rånade på gator och torg, 95 procent av de hundratals gärningsmän jag fått beskrivna för mig anges av den utsatte vara invandrare."

"Jag kommer nämligen att rösta på Sverigedemokraterna. Det kommer cirka 50 procent av de hundratalet polismän jag talat med om saken också göra – inte för att vi är rasister, utan för att vi är trötta på att behöva se svenskarna gång på gång bli offer/målsägande i vårt eget land. Allt medan vi poliser har utrustningen, utbildningen och viljan att göra något åt saken men inte får då vi är bakbundna av våra chefer och politiker. Vi har inte de lagstöd och ledarskap som behövs för att klara av denna nya sorts brottslighet. Vi står handfallna och det svenska folket får betala priset för detta.

//En av många Poliser i detta land som kämpar i motvind…"


Läs polismannens hela insändare hos Politiskt Inkorrekt måndag 9 augusti 2010:
http://politisktinkorrekt.info/2010/08/09/polis-och-sverigedemokrat


Undrar vad Polisförbundet har för kommentar till att 50 % av dess medlemmar ska rösta på Sverigedemokraterna i riksdagsvalet 2010?

Inga kommentarer: